Noc Kairu

 
 
 
Za kazdym razem kiedy mam lakier Palomy # 110 na paznokciach przypomina mi kamien Noc Kairu:) swojego czasu bylam w nim zakochana do tego stopnia,ze upolowalam komplet bizuterii.Z czasem uwielbienie minelo i pozostal sentyment:D
 
 
 
 
Paloma seria Ceramic to byla bardzo udana seria-pisze byla poniewaz jezeli dobrze pamietam to producent przechodzil problemy finansowe i nie wiem czy nadal istnieje a lakiery zniknely z rynku:(
Mam dwa kolory i dzisiaj chce zaprezentowac # 110-piekna czern z drobinkami-nie jest to brokat i nie przeszkadza podczas zmywania,pomimo uplywu czasu (jest juz po dacie waznosci) nadal zachowal pierwotne wlasciwosci.Przyjemnie sie rozprowadza,jedna warstwa zostawia zadowalajace pokrycie,szybko schnie i bez uzycia wspomagaczy ma niezla trwalosc.Pomimo uplywu czasu lakier nie zgestnial:)
 
Z tej serii byly tez dostepne lakiery holograficzne-nie moge odzalowac,ze niestety sa poza zasiegiem...wielka szkoda a Wy znacie Palome?:)
 
 

7 komentarzy:

  1. W Naturach można kupić wysuszacz do lakieru i jakieś odżywki z Palomy... zastanawiam się, czy to ten sam producent. Wysuszacz jest zresztą świetny, bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo czyli moze to byly tylko przejsciowe problemy i funkcjonuja dalej:)musze w takim razie poszperac bo moze jeszcze gdzies dostane lakiery z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten lakier kilka lat temu i również bardzo lubiłam:)
    Paloma miała również świetne błyszczyki do ust, róż w kulkach i oczywiście żel aloesowy:(

    Teraz są dostępne jedynie odżywki, itp. do paznokci, ale właściwie to nie wiem dlaczego, bo oni chyba splajtowali (?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten wysuszacz i bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek ;)

    zapraszam do mnie + obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z palomy chyba nic nie miałam? Lecz dobrze kojarzę tą firmę :)ciekawy kolorek, mam coś podobnego z Eveline ^^ lubię takie mroczne, a jednocześnie świetliste kolorki :) a nazwę uszczelniłaś wprost idealną :D

    OdpowiedzUsuń

Entuzjastka świadomej i skutecznej pielęgnacji. Działająca niekomercyjne i hobbystycznie. Jest to jedna z moich stref relaksu :) Poznaj mój świat określany przez potrzeby skóry/rosacea w remisji. Od dawna nie gonię kosmetycznego króliczka, nie testuję TYLKO sprawdzam i
dopasowuję poszczególne elementy, by całość była spójna.
1001 Pasji, to wiele stron jednej kobiety <3
#freefromPR

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, każdy z nich sprawia że TO miejsce ożywa dzięki WAM!
Jeżeli jeśli chcesz zaprosić mnie na swoją stronę, nie wklejaj linków w komentarzach. W wolnej chwili zajrzę z chęcią do Ciebie :)
Zastrzegam sobie prawo do usunięcia reklamowych postów, które zostaną zamieszczone bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...